isabelljohansson00

Alla inlägg under maj 2013

Av Isabell Johansson - 31 maj 2013 20:11

OMG OM UNGEFÄR 2 VECKOR ÄR DET SOMMARLOOOV C: Jaja roligt... Jag kom precis på att jag har börjat gilla k-pop och kdramor o.o är jag knäff för jag är helsvensk o.o? nej de är jätte bra de serierna! Just nu kollar jag på Monstar som Carmen visade mig och den är ju bra! ,. Sen så älskar jag ju att kolla på anime serier som LUCKY STAR, the melanchony of haruhi suzumiya (BRA SERIER) sen finns det kanon och clannad ofc! aa:) Just nu är det då fredag och har mest bara chillat suttit på datan och sjungit på typ kareokeparty lol?

jjaaa byee? Syns imon ;3
















BYEE C:

Av Isabell Johansson - 23 maj 2013 15:28

Om 3 veckor är sommaravslutningen här :0 det har gått fort :) Jaja detta ska jag ha på mig :) grön tröja och svarta jeans men kanske shorts:) vi får se hur varmt det blir Jaja byee

Av Isabell Johansson - 8 maj 2013 19:53

Ok idag var det odzak saken och då var jag hos mamma och jobbade med Kelly O det va skit tråkigt.. Vi sorterade papper till pärmar :(
Och rev upp brev!! Men vi kopierade. Saker i kopiatorn som på våra händer xD Jaja vi drack choklad mjölk och chillade jey! Just nu vill jag bara vara i Stockholm :0 det är 1D konsert snart :(
Wäääääh :0
Jaja på jobbet sedan så gjorde vi ett roligt projekt!! En bild kommer SEn Jaja! Kl 6 var jag och tränade med mitt lag i borgen! Vi sprang i ösregnet och upp O ner för backen :( sen tog elna hela sin vattenflaska fullt med vatten och la allting på mig :0 sen cyklade jag hem och tog ett varmt bad :3

Av Isabell Johansson - 8 maj 2013 07:58

Cx !! Nu är jag på jobbet med Kelly c; vi chillar och dricker choklad mjölk :0

Av Isabell Johansson - 8 maj 2013 07:27

Snart ska jag cykla till min mammas jobb för att det är operation dagsverke idag! Min lunch idag är nudlar ock kyckling c: Sen blir det också frukost :3. Jaja skriver mer sen :) bye

Av Isabell Johansson - 7 maj 2013 15:41

Jaja nu har jag gjort min header c: kanske inte världen bästa men jajaaaa xc

Jaja ha det bra och chilla nu i solen :3


Av Isabell Johansson - 7 maj 2013 14:31

Idag så hade vi en vanlig dag i skolan :3 på gympan spelade vi typ baseball,har dock ingen bild xD Jaja./;
Sen kollade vi klart på starwars filmen på svenskan ojojoj !!! Sen hade vi lunch ! Det va Lasagne idag :) se. Hade vi spanska ,... Vi ...lyssnade ...på SHAKIRaa hoj !!! ? Sen hade vi data och jag fortsatte då med min Hatsune miku fakta :D Jaja imon är det operation dagsverke och jag ska vara på min mammas jobb till sammans med Kelly :) Sen på torsdag och fredag är vi LEDIGA jeyy! Imon är det också one directions konsert men jag har ingen biljett :( (fuck my life) Jaja näst vecka kommer bli en av årets år punkter :) På lördagen nästa vecka ska jag till Liseberg med Johanna :D. Jaja -.-
Liten lista vad ni kan höra på i spotify :D

Lista:
I would - One Direction
Last first kiss - One Direction
Just give me a reason - Pink
Jaja liten lista xD

Ps. En header kommer snart :D

Av Isabell Johansson - 5 maj 2013 16:59

Välkommen till min nya blogg!Lite fakta c;Heter isabell JohanssonÄr en directioner ~Älskar värmen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Isabell och är 13 år, snart 14 och älskar kpop och kdramor samt några animes. Med det menar jag Attack on Titan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Psy - Gangnam Style

Ovido - Quiz & Flashcards