isabelljohansson00

Alla inlägg under juni 2013

Av Isabell Johansson - 19 juni 2013 13:59

Idag är det onsdag!! Men även om den är tråkig så är det ju Sommarlov :D jeyy men vill resa :; ska göra det om några veckor men vill göra det nuuu:( min föräldrar jobbar nu de 3 första veckorna så jag får stå ut själv här hemma med en liten störande syster som inte vill göra något förutom att vara på datan och göra filmer på vegas PRO 11 :kr men Jaja Jah chillar ,, gjorde innan en anime make up! OmG nästa år då vill jag gå på en cosplay och vara typ haruhi suzumiya eller Hatsune miku :0 japp ? Vet någon något ställe där det brukar vara cosplays? Och någon som vill vara med mig då där c: xD pratar redan om det och ska typ göra det nästa år höhööö ;) Jaja men typ vid kl 7 ska jag springa :3 :( :(. D: neeeejjjjjjj:((( ... Sen ska jag väll CHILLA igen :3 Jaja men på fredag ska jag till Liseberg :D HEEEY med min familj och deras kompisar c: cx och jag ska också vara i Göteborg på lördag och söndag också :) jag tänker gå in kawaiidesigns butik :))) :D ajja hejdå ungar!!

Jag är den med ljust hår c: anime look trolooo :D

Av Isabell Johansson - 15 juni 2013 23:04

Idag har jag mest slappat!!! Jag har gjort klart en video som jag lagt ut till youtube och det är en AMV video med haruhi suzumiya! Och den blev väll bra :3 men Jaja just nu kollar jag på The lucky One!! Och imorgon ska jag nog slappa igen :3 Random bild

Av Isabell Johansson - 2 juni 2013 12:33

Igår va jag på stan med Saga och Johanna !! Vi cyklade dit och parkerade vid Hm! Jag och saga köpte gulliga mössor,en bild kommer sen :3 Jag köpte 2 mössor, en monster invånare och en pikachu ;) saga köpte en uggla och en monster inc med :3 vid kl 1 åt vi i lillakrogen och då kom också Linda och var med oss för innan hade hon varit kanin innan som kramat barn!! Alla tog buffé förutom Linda för hon hade redan ätit innan så hon tog bara en glass :3 sen så gick vi runt lite på stan O så :3 sen så lyssnade vi på Klaras och Erics och Hildas band :D de a väldigt bra!!! Sen så skulle Linda va kyckling som kramar barn så hon gick sen :0 Efter det cyklade jag och saga , Johanna hem! Men vi bestämde att vi skulle bada så de kom till mig och badade vatten spridaren :D efter det åkte vi ner till stan för att se karnevalståget men den va så kort :( Men 3a kom några muffinsar och. 2a kom gröndalsskolan som va utklädda till starwars :3 och 1a kom typ några cirkusbarn c: Jaja sen åkte vi hem ! Saga gick hem till sitt hus men Jah och Johanna va vid mitt hus för Johannas mamma va där och då grillade vi och hade roligt och jag O Johanna spelade fotboll! Vid ungefär halv 11 hick de hem och sen va jag uppe typ 1 timme och jag somnade kanske halv 1 c: Hejdåå

Presentation


Hej! Jag heter Isabell och är 13 år, snart 14 och älskar kpop och kdramor samt några animes. Med det menar jag Attack on Titan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Psy - Gangnam Style

Ovido - Quiz & Flashcards