isabelljohansson00

Alla inlägg under augusti 2013

Av Isabell Johansson - 27 augusti 2013 17:51

Aja om typ några minuter är det träning :3 men iallafall! Idag övade jag på en dans med mina kompisar! Vi kan typ hela nu men vi måste öva mer :) vi pratar om närcon... 1 år till...
Damn... Okej kul inlägg :) gör ett längre efter innebandyn!

Av Isabell Johansson - 21 augusti 2013 08:03

I måndags så startade vi skolan, ingen rolig dag men vi fick sovmorgon till kl 10.00 >% sen åt vi köttbullar och makaroner, sen gjorde vi typ inget! Igår övade jag och några till på dans som vi sedan ska spela in :) och så gjorde vi några aktiviteter igår och mitt lag vann ^^ senare på kvällen hade jag innebandyträning! Nu är det onsdag och idag ska jag nog öva mer på dansen ock sånt ^^ adjö

Av Isabell Johansson - 17 augusti 2013 13:40

Skolan på måndag ^^ sov morgon till kl 10 ^^ aa men om 2 dagar är det skola ^^ Just nu har jag inget att göra så kg sitter med min mobil och läser After elr Dark ... ( harry styles fanfictions) Aa men they are fabolous;D o.o glömde att skriva förra gången men har ni märkt att jag har bytt header ^^ ganska snygg om man får säga själv haha xD men. Aa den är blandad med Animes, one direction och sånt :) my little pony på louis axel ^^ *o* ^^ Hejdå ...

Photos by
Me ^^ but i don't own the background with love live school idol project ^^ or the harry styles picture ^^

Av Isabell Johansson - 15 augusti 2013 21:01

Nu, denna veckan har vi äntligen startat innebandyn :) detta året kmr vi va med i Teen cup elr ngt xD, gothia cup, new body cup och FairPlay cup c: Så om du går på innebandy och ska till nån av de Cuparna så möter vi varandra kanske :3 Men roligt att starta igen förutom att vi måste göra ngt som heter matapata elr ngt på slutet haha , den är asjobbig ._. Men vi har fått nya matchställ iallafall och snart kmr vi få nya träningskläder! Aa men på måndag är det skola c: ska bli roligt och träffa mina vänner c: aa kort inlägg

Av Isabell Johansson - 12 augusti 2013 13:18

Nu är det så att 5sos har avslöjat en del av one directions nya låt som ska komma i December! Den heter Can.t let her go och handlar om ngn tjej som är elak , typ heartbreaker och sånt.... Men den är verkligen annorlunda än de andra men jag älskar den ... ÖÖÖH... just nu håller jag på att lära mig dansstegen i Start:dash eheh.... Ska snart kolla på   K-on c; ... Kunde inte se teen choice awards igår eftersom sverige inte har FOX tv ._. Får nöja mig med youtube -_- azzå ain't nobody got time for that... HAHA... hejdå


Av Isabell Johansson - 9 augusti 2013 23:07

Hallooooj idag har jag varit hemma och chillat like alway ^^ men va med saga c: och vi spelade cluedo , och typ hade maraton med love live school idol project ( Anime ^^ ) Saga hade inte sätt det innan men vi kollade upp till ep 7 ;) ... OcH NUU har jag ändrat igen på vem jag ska vara på närcon -.- Men ska vara Kotori från love live school idol project istället för Kagami fån lucky star ... ;) men ska cosplaya serien med mina vänner ^^ jag= kotori Minami ^^ Saga = Nico ^^ Kelly = Maki/honoka hon har inte bestämt än av de 2! Klara = Umi ^^ sen vet jag inte om mer aka cosplaya där ^^ aa men hejdååå... Kort inlägg ^^

Kotori Neråt :

Av Isabell Johansson - 7 augusti 2013 23:01

Ja idag har varit som alla andra dagar ! En helt vanlig chilldag :) Va innan en liten sväng med min familj på kärnan , min syrra köpte i family house en Victoria secret petfym och jag köpte Eyes lashes Like we call låssasögonfransar :'D Aa men aa:3 på lördag ska jag på ngn fest ochpå tisdag ska jag ta tid i borgen med innebandylaget :) sjukt nervös men jag hoppas Jag får bra tid ..... Lista på saker jag måste stå ut med innan närcon..,, 1. Tisdagen som kmr!, är ju sjukt nervös, Skoljoggen ... , prov , mycket mer! För livs skull ta snabbt 2013!!! Så jag slipper allt.).

Av Isabell Johansson - 5 augusti 2013 13:05

Jaja precis varit ute på en liten promenad med bästa saga och Linda c. Vi gick ut med Lindas hund :) Som bajjade... Aja men vi typ pratade hela vägen om närcon :D fast Linda vet inte va det va så hon gick runt dör som ett fån när jag och saga babblade om närcon c: aaaa:3 men 2 veckor till skolan idag då :))) vill bara att skolan ska ta snabbt på höstterminen och vårterminen eftersom jag är fett taggad till närcon 2014 :D Ps. Har bytt figurer som jag ska va... För nu ska jag vara:) Satoko från higurashi :D , Kagami ska jag fortfarande va men ska va iallafall Kagami från lucky star , och sen ska jag också va gary från ib c: saga ska vara ib och Johanna Mary ;) på higurashi ska saga vara rika och Kelly ska vara rena och Johanna än tror jag ska vara shion ;) aja kort inlägg c: Hejdååå

Presentation


Hej! Jag heter Isabell och är 13 år, snart 14 och älskar kpop och kdramor samt några animes. Med det menar jag Attack on Titan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Psy - Gangnam Style

Ovido - Quiz & Flashcards