isabelljohansson00

Alla inlägg under september 2013

Av Isabell Johansson - 19 september 2013 20:52

Imon ska jag efter skolan till en innebandy cup i Staffanstorp eller något xD hoppas vi vinner VIK !!! koM IGEN nuuu c; c; c; c: aja... Imon slutar vi i skolan 10:10 Chill!!

Av Isabell Johansson - 13 september 2013 07:00

Just nu är 07:00 och just nu sitter jag i soffan och kollar på tv!!! Tråkigt inlägg! Bloggar mer sen :3

Av Isabell Johansson - 12 september 2013 16:59

Nu är jag tonåring Lol.. Igår fyllde jag år! Jag fick presenter jey..,bilder kmr nu :3 Ps. Min cosplay är på väg

Av Isabell Johansson - 5 september 2013 22:36

Verkar som att jag bara kommer vara love live i närcon men c: aa men det blir kul ;3 om ngn undrar så är det 321 dagar kvar HAHAHHA mindre än ett år iallafall ... Men
Hade precis innebandy! Imon ska jag till Linköping med min familj och bo på hotell sen på lördag ska vi till Kolmården och bo på hotellet där :) Djur!!! Jey ,. Aa men ska nog öva på wonderful rush imon:) jeyjeyjey Med Kelly,Linn,saga,Johanna och mi ofc ! Juste! Har jag skrivit att jag har köpt en cosplay och peruk elr (glömsk-.-) men aa :3 Lol :3 aja om 2 veckor ska jag till cup så det kmr bli kul... Juste nu har jag inget att skriva så bye

Av Isabell Johansson - 3 september 2013 18:14

Bra på spanska (hög nivå ^^) ... Lol... Jaja innebandy om ca 20 min c: igår va det en riktig chill dag :D först hade vi spanska men memory hela lektionen xD sen efter håltimma! Efter det musik i 15 min haha bara för att våra lärare skulle göra ngt! Efter det lunch + rast c: sen drama och gympa :P Jaja idag var det ganska tråkigt ... Lektioner som matte,no,spanska,engelska och spanska ... Och x) när jag kom hem köpte jag en cosplay och en peruk från taobao jey c: Hoppas jag får den snart cx YES c: c: Imorgon har vi lektioner till 5 över halv 4.. Boring :'( WÄÄÄH :; bye

Presentation


Hej! Jag heter Isabell och är 13 år, snart 14 och älskar kpop och kdramor samt några animes. Med det menar jag Attack on Titan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Psy - Gangnam Style

Ovido - Quiz & Flashcards