isabelljohansson00

Alla inlägg under juli 2013

Av Isabell Johansson - 28 juli 2013 20:47

Nu är jag hemma igen efter 1 vecka i Skåne och just nu ska jag typ kolla på ngt som heter justfriends och vill säga att jag vill ha en evee... ._. I wan't one CAn you give me one ... Kaka Ajaj men skola då om 3 veckor -.- ^.^ O.o
:( :( ;( Aja men Det är alltid trevligt att träffa sina kompisar men mest vill jag bara att skolan ska gå snabbt så jag kan gå till närcon på sommaren med mins kompisar men det är 1 år till :( ajja litet inlägg -.-

Av Isabell Johansson - 27 juli 2013 10:54

Nu är det typ bestämt aa men jag ska kanske då till närcon och Har frågat mina kompisar och de va 5 st änsålänge som ville följa med c: och det va klara,Kelly,Linn,Johanna,Carmen :) kommer bli Askul och vi ska typ tälta men det dåliga är att närcon är 1 år till :(((( that's bad :((( Jaja men det kommer endå gå ganska snabbt för det tar sin tid att köpa dräkter och sånt ;) Jaja hoppas du njöt av denna sugits korta inlägget ._.

Av Isabell Johansson - 23 juli 2013 23:38

Jag kanske ska gå på närcon 2014 och det kommer bli awesome om jag åker dit!! Har redan typ bestämt kläder för vissa dagar... Är typ besatt eller något!!! För er som inte vet va det är kommer här!!närcon är en konvent som hålls varje år och dör klär man ut sig till anime eller spelfigurer! Närcon hålls 3-4 dagar och jag tror att för vara där 3-4 dagar kostar 250 :- hihi + och i det priset ingår en säng i sovsalarna tror jag... Igen... Jaja men det är i Linköping närcon kommer att vaa tror jag igen dubbelt :D men det verkar askuuul! Mat kostar tror jag.. Men det blir askuuul :D ajja
Jaja från isabell :D Vill någon följa med? Och joina mig? Skriv gärna i kommentarerna cx

Jag kommer vara:
Dag 1: Lucy heartfilia ~ fairy tail
Dag 2: Hatsune Miku ~ Vocaloid
Dag 3: Kagami Hiiragi ~ Lucky Star

Dräkterna jag ska köpa kommer från hellocosplay.com

Av Isabell Johansson - 21 juli 2013 21:17

Vi är just nu i Skåne någonstans kallad Höllviken men det är mysigt här :) japp japp japp!!! Längtar ASMYCKET till imon för då kommer 1D's nya video Till Best Song Rver :DDD och den verkar typ att komma bli helt Crazyyyy :DDD Jaja här i Höllviken kommer vi till söndag :3 ... Bara 4 veckor kvar till skolan..... (Panik) :ooooooooo (~o3o) havet här är iskallt :O så vi köpte en asnoobig pool som ingen badar i Hahahahahha ... Ja men om cirka 1 månad fyller jag år eller a typ! Fyller år 11 september:3 önskar mig Our moment som kommer snart :) typppp... Oj ok hoj! Zayn = Veronica ahdhsk :) Damp Ja men bloggar mer imon :)

Credit till bilden ovanför : 1DFamiliaArg

Av Isabell Johansson - 17 juli 2013 20:13

Som många vet kommer 1D's nya video på måndag men nu är det så att någon har lagt ut den cx Haha mm videon kommer på måndagen ;) Undra vem som la ut den men den finns på iTunes typ :) Ska nog köpa den så småningom :3 Men Jaja Jag älskar best song Ever :DDD jey Tråkigt inlägg men här kommer en länk!http://m.youtube.com/watch?v=iaJnJ8DFu7s :) bye

Av Isabell Johansson - 15 juli 2013 21:52

Jag vet att jag inte har bloggat sen länge men har varit i Öland precis och snacka om dåligt internet där så jag kunde inte vara så mycket på min bärbara data jag tog med dit xx Nu kanske ni undrar vrf min rubrik heter rädd som fan xx jo ni kanske vet vem Mr x är? Vet inte så mycket om Mr X men det är en person som typ hotar med att döda one Direction! Mr x skrev någonstans precis att den 18 juli kommer han skjuta harry styles i Minnesota mitt i hans huvud!! Vet ej om det kommer hända i år eller om de va förra året! Men mr x består typ av 5 medlemmar! En blev arresterad precis och det var en tjej som hade med sig en pistol in till deras konsert och hade tänkt döda någon från 1D :((( tur att hon då blev arresterad ... Jaja ehm om det händer något med mina älsklingar så är typ mitt liv förstört :oooo mr x skrev att zayn och harry kommer att dö först ::; ( Vi får hoppas att 1D kommer att överleva den konserten! Nialls brosha skev en sak som kommer på bild sen.. Jaja typ nu...

Av Isabell Johansson - 4 juli 2013 17:22

Ja sina sagt sommarlovet steker ??? !!! Jaja det tråkiga med sommarlovet är att jag måste springa 2 gånger varje vecka ? :( men iallafall på söndag ska jag till Öland med de bästa kusinerna Adam och Natalie :DDD Och vi kommer hare kuuul :) hoppas det bara inte regnar c: men här hemma i Värnamo är det väll ganska bra ;))) eheh...-.- men jag har börjat kolla på en anime som heter love live school idol project och jag såg ut hela serien på 2 dagar eheh (fejk skratt)[skillad] men den v awesome :DD ritade en teckning på huvudpersonen för hade inget att göjja;)

Haha inte det bästa jag gjort men ... Här kommer några mer bilder som jag ritade förra veckan ;)

Hahahhahahaha kommentera vem som va finast :D glllaaaad :( FAN om 2 timmar ska jag springa ... Har cp kuuul DAMP :D Jaja bye

Dagens bilder typ

Presentation


Hej! Jag heter Isabell och är 13 år, snart 14 och älskar kpop och kdramor samt några animes. Med det menar jag Attack on Titan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Psy - Gangnam Style

Ovido - Quiz & Flashcards